Alla inlägg den 12 september 2008

Av Anna - 12 september 2008 08:43

Gud vad skönt med fredag igen. I kväll ska jag laga kyckling i folie som

kommer från Annalees sida och ha lite vitt vin till.

På lördag ska jag gå på Aloe Vera öppet hus och prova på lite saker, jag har redan en hel del krämer från dom och tycker dom är jätte bra. På söndag ska jag ta bilen själv för första gånen till Ikea eftersom jag efter många års övning äntligen har tagit körkortet den 25 aug, det ska bli så skönt.

Av Anna - 12 september 2008 07:26

Vad glad jag blev att jag hade blivit nominerad av Annlee. Eftersom jag inte har hållit på så länge kan jag ej nominera 7st. Dom jag nominerar är   

Angel 

Annalee

Louice

nenny

kryddburken


Av Anna - 12 september 2008 06:55

Frukost: takaka och kaffe = 3p

Mellis: nektarin

Lunch: balder och en kopp te = 3.5p

Mellis:

Middag: Kyckling i foliepaket+ris och vin= 10.5p

Kvällsmål: kaka + popcorne = 5p


Dagens points  17 av 17

 Sparade  5-5 = 0p

Dagens steg: 10257 = 2ap totalt 17ap


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards