Alla inlägg den 13 september 2008

Av Anna - 13 september 2008 14:52

Har nu varit på aloe vera öppet hus tog mig en massage där och gud så skönt det va, betalde 100 kr för 20min.I dag har jag även varit på godis hörnet och köpt skumgodis kunde inte låta bli fast jag borde låta bli. Men just nu känns det ändå som om allt går åt pipsvängen o andra sidan har jag massa ap som jag kan använda. Jag får ta nya tag på måndag igen. Ni alla andra är så duktiga och går ner så det borde väl jag också kunna.

Av Anna - 13 september 2008 09:54

Frukost: skepparhalva och kaffe = 3p

Mellis:

Lunch: fralla och kaffe = 3p

Mellis:

Middag: tacos och vin

Kvällsmål: godis


Dagens points ingen aning slutade räkna efter lunch

Dagens steg räknade aldrig

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards