Alla inlägg den 15 september 2008

Av Anna - 15 september 2008 20:12

I dag har det kännts lite bättre efter all peppning som jag har fått. Har även pratat med min vän A att vi ska tänka långsiktigt och inte vara så hårda mott oss själva

Av Anna - 15 september 2008 19:52

Jag har blivit utmanad av Angel och Annalee


5 saker i min frys

kyckling, vv korv, hembaktbröd, köttbullar, köttfärs


5 saker i min handväska

mobilen, plånbok, bilnyckel, läppglans, penna


5 saker i badrumsskåpet

rengöringskräm, peelingkräm, ansiktsvatten, pincett, nagellack


5 saker i min garderob

byxor, klänningar, toppar, tunikor, kofftor


5 st jag utmanar

Louice, Pinglan, lotta, brajt, camilla

Av Anna - 15 september 2008 12:33

Frukost: havrebröd och kaffe = 2.5p

Mellis: Nektarin

Lunch: folie kyckling och ris = 6.5p

Mellis: knäckbröd= 0.5p

Middag: orietalisk soppa och bröd = 6p

Kvällsmål: smörgås = 1.5p


Dagens points 17 av 17

Dagens steg 16629 5ap

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards