Alla inlägg den 26 september 2008

Av Anna - 26 september 2008 20:02

Jag vill tacka för all peppning som jag har fått, ska försöka att fortsätta med en ny strategi  börjar med den på måndag. Jag ska gör som jag gjorde förr då jag sparde points till helgen för det har jag inga problem med jag kommer även att börja äta 18p som var det minsta då. Röra på mig mer och bara räkna dom steg som är "motion" inte mina vardagssteg. Vem vet jag kanske lyckas. Jag har tur som har min vän N på jobbet som kämpar precis som jag .Vi stöttar och försöker hitta nya goda recept att laga.


Trevlig helg

anna

Av Anna - 26 september 2008 12:46

Frukost: hembaktbröd och kaffe = 3p

Mellis: mandarin

Lunch: balder med skinka och mager salami = 4p

Mellis: kiwi + mandarin

Middag: tacos och vin = 11p

Kvällsmål: popcorne 2p av sparade


Dagens points 19 av 17

Dagens steg 12563


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards