Alla inlägg den 29 september 2008

Av Anna - 29 september 2008 08:38

Jag ska sluta räkna points och börja äta med sunt förnuft. Har pratat med min vän N på jobbet och en annan vän om att äta rätt fett istället för att äta massa light produkter för man vet ju inte egentligen vad dom innehåller. Jag tror att kroppen behöver det rätta och inte en massa konst gjorda saker har börjat tro att det är kanske light produkter som gör att man inte går ner i vikt kan ha fel. Sen behöver man inte överdriva utan att man tänker ändå på vad man stoppar i sig och att man rör på sig. Provar denna taktik funkar inte det så får jag tänka ut något annat igen. Kommer fortfarnade att skriva vad jag äter men inte räkna.

Av Anna - 29 september 2008 07:10

Frukost: fröig och kaffe

Mellis: mandarin

Lunch: kyckling och ris

Mellis: morot

Middag: soppa och varm smörgås

Kvällsmål: te och macka


Dagens steg glömt den hemma

Dagens motion 80 min högt tempo

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards