Alla inlägg under oktober 2008

Av Anna - 7 oktober 2008 08:15

Frukost: fralla och kaffe

Mellis: mandarin

Lunch: vitlökskyckling och ris

Mellis: päron och knäcke

Middag: kotlett och klyftpotatis med tzatziki

Kvällsmål: smörgås


Dagens steg 13845

Dagens motion 6656 53 min högt tempo

Av Anna - 6 oktober 2008 08:20

Frukost: hembakt bröd och kaffe

Mellis: mandarin

Lunch: enchiladas med sallad

Mellis: banan och knäcke

Middag: hamburgare med bröd och sallad

Kvällsmål: smörgås


Dagens steg: 17932

Dagens motion: 9650 steg 74 min högt tempo

Av Anna - 5 oktober 2008 15:24

Frukost: Smörgås och kaffe

Lunch: pizza smörgås och sallad

Mellis: bulle och mandarin

Middag: fläskfile mango chuntney och potatis


Ingen motion skit väder

Av Anna - 5 oktober 2008 15:20

Frukost: äggsmörgås och macka

Lunch: korv med bröd

Mellis: nybakt bulle (det är ju kanelbullens dag)

Middag: hemma gjord hamburgare med bröd

Kvälls gott: lite chips och godis


Var ej ute och gick

Av Anna - 5 oktober 2008 15:11

Jag och min vän N har pratat lite hur nyttigt är det egentligen med light produkter så sist när vi var i affären så jämförde vi lite med grädden. Vi jämförde med Milda mat 4% och mellan grädde och upptäckte att Milda mat innehöll sockerarter, förtjockningsmedel, massa E produkter, arom och färgämnen och då kan man undra hur bra är det för kroppen? Medans mellan grädden bra är grädde, kärnmjölk, syrad skummjölk samma sak är det med cream fraich produkterna i light är det en massa annat skit i som i sin tur nog inte är bra för kroppen det är i allafall vad jag tror. Så nu har jag börjat tänka om och köper inte light längre.

Av Anna - 3 oktober 2008 09:24

Frukost: rågbröd och kaffe

Mellis: mandarin

Lunch: vv soppa och bröd

Mellis:  mandarin

Middag: taco paj och sallad

Kvällsmål: popcorne


Dagens steg: 8950

Dagens motion blev ej någon

Av Anna - 2 oktober 2008 19:33

Jag blir så trött på min mage. Jag har IBS mage och just nu är jag inne i en period när den är svullen som en ballong och det är jätte jobbigt. Man riktigt känner hur den sväller upp jag blir även dålig i magen. Är det någon som har några tips på vad man kan göra?

Av Anna - 2 oktober 2008 13:27

Frukost: bröd och kaffe

Mellis: mandarin

Lunch: kycklingspett och bulgur

Mellis: mandarin

Middag: kyckling enchiladas och sallad

Kvällsmål: smörgås


Dagens steg  13936

Dagens motion 7419 steg en tim i högt tempo

Ovido - Quiz & Flashcards