Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Anna - 10 januari 2009 20:33

Frukost: bröd och kaffe

Mellis: banan

Lunch: korv med bröd

Mellis:

Middag: tacopaj och sallad

Kvällsmål: lite godis

Av Anna - 10 januari 2009 10:40

Jaha då var det lördag igen och fullt upp som vanligt efter all ledighet. Har nu på morgonen hämtat min äldsta dotter från ett sova över party och snart ska jag i väg med yngsta på innebandy match sen efter det måste jag i väg och handla. Efter det hem och göra i ordning middagen för sen har yngsta bandy träning. I dag blir det tacopaj med sallad och vitlöksbröd. Kommer ej hinna med någon motion i dag det får bli i morgon då jag måste jobba för att det är bokslut. Eftersom jag glömde köpa biljett till parkeringen måste jag ta mig en prommis till jobbet fram och tillbaka för jag är för snål att använda min bussbiljett. Hoppas ni alla får en bra lördag.

Ovido - Quiz & Flashcards