Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Anna - 11 januari 2009 19:48

Strimmla kycklingfile i små bitar och stek dom med lite smör. Rör sedan ner en burk lätt creme fraich o sambal oalek efter smak och tycke salta och peppra. Ha gärna i lite strimmlad paprika också. Klick sedan i i tortillia brödet lägg i lite riven ost och rulla ihop. Lägg dom i en ugnsform och strö över lite riven ost in i ugen i ca. 10 min i 225 grader. Servera med sallad.

Av Anna - 11 januari 2009 19:45

Trist snart är helgen slut och det är dags för en ny vecka. Jobbade i dag och hade fullt upp i går så jag känner att en dag till hade inte varit helt fel. Hann i alla fall med en prommis i morse innan jag åkte till jobbet. Hade tänkt att jag skulle gå till jobbet men det körde ihop sig så jag hann inte det. Jag gjorde en jätte god rätt med kycklingfile jag lägger till den bland recepten jag kommer att göra den igen.

Av Anna - 11 januari 2009 19:42

Frukost: rågbröd och kaffe

Mellis: banan

Lunch: macka och kaffe

Mellis: apelsin

Middag: kycklingtortillia

Kvällsmål: macka


Dagens steg 10976

Dagens motion 40 rask prommis

Skapa flashcards