Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Anna - 16 januari 2009 22:01

Vad skönt att det är fredag så man får vara ledig igen. Om man kan kalla det för att vara ledig börjar med att jag måste upp 7:30 på lördag för min dotter har bandy match. Sen ska vi i väg till min svägerska som har fyllt år och sen bär det av till dotters bandy träning. På söndag morgon har hon fotbolls träning kl 9:00 men det får gå, jag tycker det är viktigt att barnen håller på med något som dom tycker är kul. Jag har i alla fall fått min chokladbit som jag har varit så sugen på och lite vi så jag känner mig nöjd.

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll.


Anna

Av Anna - 16 januari 2009 08:41

Frukost: fralla och kaffe

Mellis: banan

Lunch: kyclingsallad

Mellis: apelsin

Middag: oxfile potatis och sås och vin

Kvällsmål: popcorne och en pralin


Dagens steg: 10350

Dagens motion: rask prommis i 30 min



Ovido - Quiz & Flashcards