Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Anna - 26 januari 2009 16:38

Frukost: hembakt bröd och kaffe

Mellis: äpple

Lunch: kycklingpaj och sallad

Mellis: apelsin

Middag: soppa och bröd


Dagens steg 12682

Dagens motion 50 min rask prommis + 75 min cirkel styrketräning

Av Anna - 26 januari 2009 16:35

Jag hade inga hål så denna gången blev det inte så dyrt 465kronor. Så då tänkte jag att jag kunde belöna mig själv med något fint hittade en snygg  koffta på Lindex men hade glömt rabatten hemma: Hoppas dom har den kvar senare i veckan för den vill jag ha.

Av Anna - 26 januari 2009 09:44

I dag ska jag till tandläkaren inge roligt alls först ska man ligga där och plågas med öppen mun. Sen kanske man har hål så att man måste tillbaka sen till på råga på allt måste man betala en massa pengar för det hela. Ska i väg på cirkel styrketräning i kväll och det ska bli kul. Har som vanligt gått min morgon prommis med stavar till jobbet.

Ovido - Quiz & Flashcards