Alla inlägg under januari 2009

Av Anna - 7 januari 2009 08:22

Frukost: fralla och kaffe

Mellis: knäcke

Lunch: kycklingburgare i pita bröd och sallad

Mellis: apelsin

Middag: soppa och varmsmörgås och ett äpple

Kvällsmål:


Dagens steg: 14344

Dagens motion: 70min rask prommis

Av Anna - 7 januari 2009 08:12

Är med amaendah och hoppas på att jag för en gångs skull ska vinna.

Av Anna - 6 januari 2009 10:11

Jaha, då var man med i en tävling igen som jag hittade hos nadjas kök. Man kan vinna ekologiska kryddor som finns på en sida som heter kryddlandet den har mycke roliga saker så gå in och titta där. I dag ska jag försöka att komma ut på en prommis i solen man får passa på när man är ledig för i morgon är det jobb igen tråkigt nog. Det ända som är bra med det är att man kommer igång med sina vanliga rutiner och i morgon ska jag även börja tänka på vad jag äter för något. Försöka sluta med sötsaker mitt i vecka och bara unna mig det till helgen för annars kommer jag ej att klara det. Sen måste jag börja röra på mig så det blir en morgon prommis till jobbet varja dag som är på ca 3 km ska även försöka gå hem om tiden finns.

Bio

Av Anna - 4 januari 2009 16:25

I dag var jag och såg Australia den var jätte bra romatiska och små sorglig. När man går på bio måste man ha bio popcorn och lite godis och det behövdes för filmen var över 2 timmar lång. I morgon ska jag jobba och jag vill verkligen inte till jobbet får ågren av bara tanken, skön att det är bara en dag. Jag vet att jag kommer att ha jätte svårt att somna i kväll nu när man har varit ledig så länge så jag kommer att vara super trött i morgon. I kväll tänkte jag göra potatismos och någon form av järpar med sås.

Av Anna - 1 januari 2009 21:17

Första dagen började jag med pizza från pizzerian men nu kommer det dröja innan jag äter det nästa gång. Men det var gott åt en  med kebab  och tzatziki på. Har bara slappat i soffan sett Arn 2 den var bra. I morgon är jag ledig men på måndag börjas det igen känns inge roligt alls skulle vilja vara ledig en vecka till känner att jag skulle behöva det. Ska börja mitt nyttiga hurtiga liv på torsdag då jag ska börja tänka mer på vad jag stoppar i mig och hoppas att jag kan lyckas med det.

Ovido - Quiz & Flashcards